مطالب گذشته از بهار و تیر ماه 96

خرید بک لینک

زندگی مامان الهی دورت بگردم خیلی وقته فرصت نکردم چیزی برات بنویسم. کلی ماجرا و حرف دارم که بعضی هاش هم یادم رفته.

بذار از ادامه مطالب قبلی بنویسم. خدا رو شکر بعد از خوردن یه قرص اون هم با هزار تا ترفند و مسابقه با عمه مهسا، خوب خوب شدی.

ماه رمضان امسال توهم میگفتی من هم روزه ام. و گاهی چیزی نمیخوردی و موقع افطار کنارم مینشستی و افطار میکردی. البته فقط ابجوش و زعفرون و زولبیا و بامیه میخوردی. یه دو بار هم هوس حلیم گندم کرده بودی با هم میرفتیم و میخریدیم که البته بعدش من یه چیزهایی شنیدم که گویا بعضی ها پنبه توی حلیم میریزند و دیگه دلم نمیگرفت بخورم و یا به تو بدم.

یه جمله خیلی زیبا به کار بردی که فکر کنم فروردین بود. این جمله واقعا عارفانه بود.

بهم گفتی مامان کاش هیچ آدم بدی وجود نداشت کاش همه خوب بودند و کار خوب میکردند.

بعدش گفتی: مامان چرا بعضی آئمها کار بد انجام میدند. مثلا چرا سیگار میکشند.

قربون دختر عاقلم بشم.

وقتی توی کوچه و خیابون یا توی پارک( ما میریم پارک که از هوای آزاد لذت ببریم یه مشت آدم میان اونجا یا قلیون میکشند یا سیگار) یکی رو میبینی که سیگار میکشه از اون طرف روت رو برمیگردونی یا مسیرت و عوض میکنی. واقعا بوی سیگار اذیتت میکنه و خیلی بدت میاد. البته من هم خودم حساسیت دارم و سرفه ام میگیره آخه ریه هام حساسه. و همش میگی مامان اینها ادمهای بدی هستند میمونم چی بگم. اگه بگم بد هستند که متاسفانه خیلی ادمهای خوبی هم هستند که سیگاریند و توی فیلم ها و .. میبینی . خدا رو شکر ما بجز پدر مینا خانم عروسمون کسی سیگاری نداریم. اما بخاطر اون هم که شده نمیتونم خیلی صریح این رو بگم.

خدایا یه روزی برسه که هیچ ادم بدی و هیچ کار بدی وجود نداشته باشه. آمین

خدا جونم به هممون کمک بکن و همه رو عاقبت بخیر کن.

+ نوشته شده در دوشنبه سی ام مرداد ۱۳۹۶ساعت 11:46 توسط |
کودک دوست داشتنی من ...

ما را در سایت کودک دوست داشتنی من دنبال می‌کنید

برچسب: مطالب,گذشته,بهار, نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 15:48

صفحه بندی