دختر قشنگم دختر نازم کلاس دوم اومد و رفت و متاسفانه مدرسه نرفتی .
فقط روزی که اعلام کردند برای آشنایی با معلم نیم ساعت بروید با یه شاخه گل پیش خانم معلمتون رفتی و در حد آشنایی بود .
البته اعلم میکردند و اسامی تون رو 5 نفر 5 نفر اعلام مکیردند که بروید اما میترسیدیم و ما نذاشتیم تو بری
یه بار هم یک ساعت یا 45 دقیقه سال 1400 رفتی که چقدر بهت خوش گذشت چقدر خاطره ساز شد برایت
از شوخی های خانم مبینی تعریف میکردی و میگفنی خانمم خیلی شوخی میکرد.
خانم مبینی بعدش بهم گفت راتا خیلی ساکت بود و با کاپشن نشست بعد که کمکش کاپشنش و در اوردم و اومد برای درس فردوسی شاهنمامه خوانی کرد احساس کردم بهتر شده.
اون روز خانم شفیعی بهت جایزه داد به خاطر فعالیتت و برنده شدن نقاشی ات و تشویقت کردند
کودک دوست داشتنی من ...
ما را در سایت کودک دوست داشتنی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:01