چند وقتی ازم میخوای که کلاس موسیقی بنویسمت. پارسال و پیارسال که رفتم گفتند فعلا کوچیکه. اما مطمین بودم امسال دیگه اسمت رو مینویسند. خلاصه با م رفتیم واسمت رو نوشتیم. تقریبا دو هفته بعد با هام تماس گرفتند و گفتند اولین جلسه روز پنج شنبه 5/05/96 ساعت 5 تشکیل میشه.
هم کلاسی هات طه و صدرا هستند. مامان طه رو قبلا توی صدا سیما دیده بودیم.
عزیز دلم خیل به موسیقی علاقه نشونمیدی . استادت خانم نکوئیان هم خیلی خانم مهربونیه.
+ نوشته شده در دوشنبه سی ام مرداد ۱۳۹۶ساعت 13:14 توسط |
کودک دوست داشتنی من ...
ما را در سایت کودک دوست داشتنی من دنبال میکنید
برچسب: کلاس,موسیقی,آموزشگاه,نوبانگ, نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 15:48