خرید ملحفه با طرح السا و آنا روز پنج شنبه 5/12/95

خرید بک لینک

قربونت بشم اون روز با مامان جون و بابایی رفته بودیم برای اوردن لوستر و خرید رو تختی برای مامان جون . تو طبق هفته گذشته گفتی من میمونمو با ستایش و نیایش بازی میکنم. ما هم رفتیم بابایی گفت از این پارچه که طرح السا و انا داره برای عسل بخریمو یک متر خریدم. بخاطر اینکه دخترها نخوان بهت نگفتیم تا لحظه برگشتن. وای نمیدونستیم اینقدر خوشحال میشی. توی راه همش بوسشون میکردی و این دو سه شب همش بغلش میکرد و میبوسیدیش. روز شبنه که گذاشتمش توی تشت آب که اگه قراره آب بره همین الان آب بره و بعدا کوچیک نشه. گفتی تشت رو بیار تو اتاق پیش خودم. دلم برای ملحفه ام تنگ شده بیارش همین جا. و من هم اوردمش. دیروز 8/12/95 بردیمش پایین و بریدمش . با دست کوکش زدم و به مادر گفتم با چرخ بره روش. /اخه چرخ خیاطیشون از این قدیمی هاست و من دستم درد میگیره بچرخونمش. خلاصه خیلی خوشگل شدند . تمام مدت نگران بودی عکس السا و آنا روی تشک و بالشتت درست در نیاد و یا مهرسا دست کثیف بهش بزنه. دیشب هم روشون خوابیدی و کلی ذوق داشتی.

این دومین هدیه ایی است که خیلی ذوقش کردی. اول چمدونت بود و الان هم ملحفه تشک و بالشت و البته رو تختی ات هم که مامان جون برای سیسمونیت خریده بود و عکس سیندرلا بود هم خیلی دوست داشتی. و دیشب سه تاشون رو با هم استفاده کردی.

مبارکت باشه. بیشتر از این برات بخریم و خودت بخری و کهنه کنی . عزیز دل مامانی. قربونت بشم یکی یدونه. چراغ خونه ام. همیشه در پناه حق سالم و خوشبخت و شاد باشی. آمین

عاشقانه دوست دارم عسل بانو

+ نوشته شده در دوشنبه نهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 12:28 توسط |
کودک دوست داشتنی من ...

ما را در سایت کودک دوست داشتنی من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 17:39

صفحه بندی