
چند وقتی ازم میخوای که کلاس موسیقی بنویسمت. پارسال و پیارسال که رفتم گفتند فعلا کوچیکه. اما مطمین بودم امسال دیگه اسمت رو مینویسند. خلاصه با م رفتیم واسمت رو نوشتیم. تقریبا دو هفته بعد با هام تماس گرفتند و گفتند اولین جلسه روز پنج شنبه 5/05/96 ساعت 5 تشکیل میشه. هم کلاسی هات طه و صدرا هستند. مامان طه رو قبلا توی صدا سیما دیده بودیم. عزیز دلم خیل به موسیقی علاقه نشونمیدی . استادت خانم نکوئیان هم خ...
ادامه مطلب