دختر نازم باباجون 22/3/95 اومد. البته 11 شب رسید من میخواستم چون کلاست رو خیلی دوست داری بریم کلاس و دوشنبه بریم پیش باباجون اما دیدم خیلی مشتاقی بریم پیششون. ما هم با شکوه رفتیم. شب هم خیلی ذوق کادوهات بخصوص اون لباس بزرگه و مسواکت رو کردی. و چون میدونستی قراره ان شااله پنج شنبه دوباره بیاییم پیششون خیلی راحت پذیرفتی و باز هم ما عجب کردیم بدون گریه سوار ماشین شدی.
کودک دوست داشتنی من ...
ما را در سایت کودک دوست داشتنی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:20