
دختر قشنگم دختر نازم کلاس دوم اومد و رفت و متاسفانه مدرسه نرفتی .فقط روزی که اعلام کردند برای آشنایی با معلم نیم ساعت بروید با یه شاخه گل پیش خانم معلمتون رفتی و در حد آشنایی بود .البته اعلم میکردند و اسامی تون رو 5 نفر 5 نفر اعلام مکیردند که بروید اما میترسیدیم و ما نذاشتیم تو برییه بار هم یک ساعت یا 45 دقیقه سال 1400 رفتی که چقدر بهت خوش گذشت چقدر خاطره ساز شد برایتاز شوخی های خانم مبینی تعریف میکردی و میگفنی خانمم خیلی شوخی میکرد.خانم مبینی بعدش بهم گفت راتا خیلی ساکت بود و با کاپشن نشس...
ادامه مطلب
عزیز دلم برای روز معلم همه کلاس پول روی هم گذاشتند و من مسیولیت خرید کارت هدیه و گل رو بعهده گرفتم.روز قبلش با تو و بابایی رفتیم و گل قشنگی و تقریبا بزرگ با قیمت مناسب خریدیم و کارت هدیه گرفتیم تو هم نقاشی زیبایی برای ایشون کشیدی خلاصه بعداز ظهر با مامان دوقلوها و بچه هاشون و فاطمه رحمتی مارال و خواهرش و مهدیه و مامانش و دیگه یادم نمیادرفتیم و روز معلم رو بهشون تبریک گفتیم فاطمه هم یه متن خوند و شما بچه ها با خانم معلم دور حیاط مدرسه دویدید و هوپ بازی کردید دل نمیکندید که بریم خونه اما بخا...
ادامه مطلب